Prodigits |
! You are not logged in to Prodigits. Please register or login.
* HEUNING > Topics

* New Topic
oubaas April 2012
NAG VAN ANGS [72]
NAG VAN ANGS - VIR JOU EN MY (Peter van Maarleveld - 2 April 2010) Verslag As daar in die tyd rondom Jesus se kru
oubaas April 2012
Vals profete [151]
Vals profete (1) *****NB: EK STEM NIE NOODWENDIG SAAM MET DIE INHOUD VAN DIE VOLGENDE STUKKE NIE!!!! Mense kan jou soms so
oubaas April 2012
WAAROOR HUIL JY? [23]
WAAROOR HUIL JY? - 29 Maart 2010 Dis Paastyd. Goeie Vrydag is op pad en die gedagtes rondom Jesus se kruisiging word weer herdenk en w
gawie November 2011
Hulp gesoek asb! (1)
Ek soek dringend na iemand wat my kan help om die verdere dagstukke vanaf die Heuning webwerf hier te 'copy en paste' asb. Asook om my te help om fout
oubaas October 2011
HARTLIK WELKOM [58]
Hartlik welkom hier. Stel uself as*eblief bekend. Voel vry om u eie onderwerpe by te voeg. Mag God almal ryklik seen wat hier kom. pray.gif [b]***** English version at Kom loer ge
oubaas June 2011
GEBED [17]
'n GEBED: (Ds. Dirkie van der Spuy - NG Kerk, Morelettapark) Here Jesus, dankie dat U vandag vir ons help om op 'n nuwe manier na die k
oubaas February 2011
DIE HUWELIK [9]
DIE HUWELIK Die Goddelike instelling wat God beplan het tussen een man en een vrou. Lewenslank - wonderlik! Ek sou kon lees uit baie verskillen
oubaas February 2011
DIE HERE IS NABY [11]
DIE HERE IS NABY - 7 Januarie 2009 2009! 'n Nuwe jaar, nuwe voornemens, 'n mylpaal, 'n tyd om laas jaar se suksesse te vier, of om te meet of d
oubaas July 2010
Oppie Koffie (2)
Daar is op die oomblik 'n probleem met die werwe. Ek het die volgende antwoord vanaf op my navraag gekry: [b]DJSteve: i accept no resonsibility
oubaas May 2010
GOOI DIE NET AAN DIE ANDER KAN [19]
GOOI DIE NET AAN DIE ANDER KANT - 28 April 2010 Hard probeer, moeg probeer, geen sukses, moedeloos, opgee, oorgee, magteloos, suf, vui
oubaas May 2010
PIKSWART DAG [31]
PIKSWART DAG - 21 April 2010 Ek staan langs die bed van n persoon wat besluit het dat die lewe nie meer die moeite werd is nie. Wat bes
oubaas May 2010
UITKAMP [23]
UITKAMP - 14 April 2010 Die uittog het begin. Baie ouens is oppad Mighty Men toe. Die laaste een. Groot opgewondenheid. Die karre word
oubaas May 2010
ONDANKBAARHEID [23]
ONDANKBAARHEID - 8 April 2010 Dankie . . . Jesus! Het jy dit al gese? Iemand se eendag: die slegste dag vir n ateis is as hy dankbaar vo
oubaas May 2010
WIE HET VIR JESUS VERMOOR? [27]
WIE HET VIR JESUS VERMOOR? 12 Maart 2010 Dis is ongeveer 2000 jaar gelede. n Skare mense drom op Golgota saam, om te sien hoe een van
oubaas May 2010
KOM VAN DIE MAT AF [21]
KOM VAN DIE MAT AF - 10 Maart 2010 Voel jy ook of jy soms so tussen die riete vassit? Daar in jou sukkelende rivierstroom - daar waar jy

topics posts
Page#

fav Bookmarks
* HEUNING

Awesome Wallpapers

Download PRODIGITS Android APP