Prodigits |
! You are not logged in to Prodigits. Please register or login.
* fokofpolisiekar > Topics

* New Topic
furyclub May 2010
WegaSpace.com Chat/Photos!! (0)
Checkout this cool wap chat site!!! WegaSpace.com !!
redkryp May 2009
Antibiotika (1)
Die antibiotika alb*m is vir my n befokte album. Kort maar kragtig. Fok jul almal wat se dt was tup van hul om net 4 songs te release, is jul dan ni
landmyn October 2007
swanesang!! (3)
swanesang!! wat di*nk julle? ek di*nk dit is befok. elke cd van fpk klink anders. fpk rock vir altyd!
dude17 March 2007
Hemel op die platteland...Normaal of akoesties? (5)
Die normale version is en befok maar die akoestiese version is baie meer powerfull en hule weer op Mk89 gesit.Die einde is die beste met die drums!d
lilgoth6 March 2007
opgebreek? (2)
ht hule rerig opgebreek?
dude17 March 2007
!Lees die! (6)
Ok so eks n moerse fpk fan en gedink ek moet n group maap vir ons so ja Rock on!
dude17 September 2006
Upload brand SA (2)
Ek het die cd brand SA geupload,gaan net na links,maar dis in .amr en kry nie tyd om die mp3s te upload nie maar sal dit doen.Enjoy
dude17 September 2006
Fokofpolisiekar by Oppikoppie (1)
Mense dit gaan befok wees eks daar.Suip en jam saam polisiekar en al die befange afrikaanse bands soos rokkeloos en kobus! ek kan nie wag nie dis by
punk_suz September 0
Dare Devils Revenge Tour (0)
Oi oi!So d snake is trg in aksie en ons almal jeubel en juig! Ja danki vi justin wat uitgehelp ht,mar sy dogterki en vrou kan nou w aandag kry, want s
tassies September 0
Fpk winter sessions ini kaap. (4)
Hey julle as da enige iemand vani kaap is. Fpk ht nou we n hele paar shows ini kaap. 18 en 19 julie dorpstraat in stellenbos. 21julie in 'ntail in ed
dude17 September 0
Fpk word geban! (1)
Dit was totaal en al kak!Fpk rock en het afrikaanse rock verander en op gebring!Mk89 het so ruk trug poll gehaad en gevra moet fpk nog op mk89 speel?F
dude17 September 0
As jy met vuur speel sal jy brand (1)
Nou dis n piele cd!Dis die 1ste cd van Fpk wat ook na lugsteuring geRErelease was en ek was bly hule het want dis die beste cd!My fav song is *as jy m
dude17 September 0
Tevrede music vid (1)
Ek het hierdie vid al so baie gesien maar nou die dag kyk ek dit weer en toe sien ek Corne en Twakkie is daar in!Corne is die ref en twakkie in die an
dude17 September 0
Brand Suid-Afrika (2)
Ek persoonlik love hierdie cd al wat my afgesit het is dat daar net 4 songs op is!Maar dis nog steeds befange... Wat di*nk jule?

topics posts

fav Bookmarks
* fokofpolisiekar

Download PRODIGITS Android APP