![]() |
@oubaas | April 2012 |
Donkies vir Jesus (1) Donkies vir Jesus / Donkeys for Jesus: Mobile: We |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
OP SOEK NA GOD (20) OP SOEK NA GOD - 24 Februarie 2010 Ons leef in n soekende wereld. Jaar na jaar, eeu na eeu, soek die mens na God. In elke kultuur, elke |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
![]() |
@oubaas | April 2012 |
VADER SE LIEFDESBRIEF (1) VADER SE LIEFDESBRIEF Die uitroep van Vader se hart van Genesis tot Openbaring. My Kind... Al ken jy My nie, weet ek alles va |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
DIE GAWE VAN PROFESIE [30] DIE GAWE VAN PROFESIE. 1 Korintiers 12 : 4 - 11 Daar is 'n verskeidenheid van genadegawes, maar dit is dieselfde Gees wat dit gee; 5 d |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
PROFESIE / VALS PROFETE [32] PROFESIE / VALS PROFETE. Profesie, profete en in besonder vals profete. 'n Moeilike en sensitiewe onderwerp, maar tog nodig om daaroor |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
![]() |
@oubaas | April 2012 |
WIE STAAN IN JOU SPIEEL? [49] WIE STAAN IN JOU SPIEEL? - 17 Maart 2010 En daar staan jy, soos elke oggend in jou spieel. Wie kyk vir jou? Hoe lyk daai een vir jou? Sp |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
EEN SE DOOD - ANDER SE BROOD [30] EEN SE DOOD IS DIE ANDER SE BROOD - 31 Maart 2010 Een se dood is n ander se brood . . . dis n bekende spreekwoord. Een persoon se swaar |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
![]() |
@oubaas | April 2012 |
Lewensuitkyk [29] Lewensuitkyk 4 November 2009 31 Oktober tot 1 November 2009, een van die mees onbeskryflike naweke ooit! Rippel 90.5 se eerste kamp v |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
![]() |
@oubaas | April 2012 |
WAAR WOON DIE LIEFDE? [26] WAAR WOON DIE LIEFDE? 8 Julie 2009 Waar woon die liefde? Wat is liefde? Hoe kan dit beskryf word? Kan jy daaraan raak? Kan jy die lie |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
![]() |
@oubaas | April 2012 |
VOLSTRUIS IN DIE WINDPOMP [21] VOLSTRUIS IN DIE WINDPOMP 5 Augustus 2009 Wat is die grootste en goorste krisis wat jou al getref het? Waar in jou lewe het die onaan |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
NAG VAN ANGS [72] NAG VAN ANGS - VIR JOU EN MY (Peter van Maarleveld - 2 April 2010) Verslag As daar in die tyd rondom Jesus se kru |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
Vals profete [151] Vals profete (1) *****NB: EK STEM NIE NOODWENDIG SAAM MET DIE INHOUD VAN DIE VOLGENDE STUKKE NIE!!!! Mense kan jou soms so |
||
![]() |
@oubaas | April 2012 |
WAAROOR HUIL JY? [23] WAAROOR HUIL JY? - 29 Maart 2010 Dis Paastyd. Goeie Vrydag is op pad en die gedagtes rondom Jesus se kruisiging word weer herdenk en w |
||
![]() |
@gawie | November 2011 |
Hulp gesoek asb! (1) Ek soek dringend na iemand wat my kan help om die verdere dagstukke vanaf die Heuning webwerf hier te 'copy en paste' asb. Asook om my te help om fout |
||
![]() |
@oubaas | October 2011 |
HARTLIK WELKOM [58] Hartlik welkom hier. Stel uself as*eblief bekend. Voel vry om u eie onderwerpe by te voeg. Mag God almal ryklik seen wat hier kom. ![]() |
||
![]() |
@oubaas | June 2011 |
GEBED (17) 'n GEBED: (Ds. Dirkie van der Spuy - NG Kerk, Morelettapark) Here Jesus, dankie dat U vandag vir ons help om op 'n nuwe manier na die k |
||
![]() |
@oubaas | February 2011 |
DIE HUWELIK (9) DIE HUWELIK Die Goddelike instelling wat God beplan het tussen een man en een vrou. Lewenslank - wonderlik! Ek sou kon lees uit baie verskillen |
||
![]() |
@oubaas | February 2011 |
DIE HERE IS NABY (11) DIE HERE IS NABY - 7 Januarie 2009 2009! 'n Nuwe jaar, nuwe voornemens, 'n mylpaal, 'n tyd om laas jaar se suksesse te vier, of om te meet of d |
||
![]() |
@oubaas | July 2010 |
Oppie Koffie (2) Daar is op die oomblik 'n probleem met die werwe. Ek het die volgende antwoord vanaf op my navraag gekry: [b]DJSteve: i accept no resonsibility |
||
![]() |
@oubaas | May 2010 |
GOOI DIE NET AAN DIE ANDER KAN (19) GOOI DIE NET AAN DIE ANDER KANT - 28 April 2010 Hard probeer, moeg probeer, geen sukses, moedeloos, opgee, oorgee, magteloos, suf, vui |
||
![]() |
@oubaas | May 2010 |
PIKSWART DAG [31] PIKSWART DAG - 21 April 2010 Ek staan langs die bed van n persoon wat besluit het dat die lewe nie meer die moeite werd is nie. Wat bes |
||
![]() |
@oubaas | May 2010 |
![]() |
@oubaas | May 2010 |
ONDANKBAARHEID [23] ONDANKBAARHEID - 8 April 2010 Dankie . . . Jesus! Het jy dit al gese? Iemand se eendag: die slegste dag vir n ateis is as hy dankbaar vo |
||
![]() |
@oubaas | May 2010 |
WIE HET VIR JESUS VERMOOR? [27] WIE HET VIR JESUS VERMOOR? 12 Maart 2010 Dis is ongeveer 2000 jaar gelede. n Skare mense drom op Golgota saam, om te sien hoe een van |
||
![]() |
@oubaas | May 2010 |
KOM VAN DIE MAT AF [21] KOM VAN DIE MAT AF - 10 Maart 2010 Voel jy ook of jy soms so tussen die riete vassit? Daar in jou sukkelende rivierstroom - daar waar jy |
||