![]() |
@oubaas | |
NAG VAN ANGS - VIR JOU EN MY (Peter van Maarleveld - 2 April 2010) Verslag As daar in die tyd rondom Jesus se kruisiging 'n koerant op straat moes verskyn, sou die inwoners van Jerusalem dalk die volgende hoofberig gelees het: |
||
72
Replies
5287
Views
0 Bookmarks
|
Page #: 1/4 |
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Paasfees in Jerusalem! Op die vooraand van die Jode se jaarlikse Paasfees hang daar donker wolk oor Jerusalem. Berigte van oral uit die stad bevestig dat Jesus van Nasaret in die vroee ure van Vrydagoggend gearresteer is. Daar heers egter verdeeldheid onder die inwoners van Jerusalem oor hierdie gebeure. Daar is hulle wat se dat Jesus daarvoor gesoek het, terwyl ander se dat Hy onskuldig is.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
In gesprek met een van Jesus se dissipels, wat graag anoniem wil bly uit vrees vir sy lewe en dat hy moontlik geviktimiseer kan word, is dit duidelik dat die gebeure van die afgelope 4 dae grotendeels bygedra het tot Jesus se arrestasie. Hy het dit soos volg verduidelik:
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Afgelope Maandag was die dag van Jesus se koms na Jerusalem. Hy het vir twee van ons gevra om vir Hom donkie in die stad te gaan haal sodat Hy daarop kon ry as Hy die stad sou inkom. Hy het vir ons gese: Se vir die mense van Jerusalem: word wakker, julle Koning is op pad. Hy kom in eenvoud op n donkie aangery.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Toe ons met die donkie by Jesus aankom, het die ander dissipels vir Hom n saal van klere gemaak. Mense van oraloor het rondom Hom begin saamdrom. Die meeste van hulle het los stukke klere wat hulle by hulle gehad het, voor die donkie oopgegooi. Ander het weer boomtakke op die pad voor Hom oopgooi sodat Hy op 'n groen tapyt kon ry.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Hulle het Hom soos n koning verwelkom en hard uitgeroep: a vir die Seun van Dawid! Prys Hom wat op gesag van die Here self kom. Laat die hemel van ons vrolike as weergalm!
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
So is Jesus met 'n hele groep mense Jerusalem in. Dit het nogal n opskudding in die stad veroorsaak. Wat gaan aan? Wie is Hy? het die mense in Jerusalem probeer uitvind. Dit is Jesus, die profeet uit Nasaret in Galilea, het ons uitgeroep.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
As ek nou moet se, sou ek di*nk dat op daardie dag het Jesus se moeilikheid eintlik begin, nie net omdat die mense Hom ge-eer het as die Seun van Dawid en dit die Fariseers en Skrifgeleerdes kwaad gemaak het nie, maar ook omdat Hy op daardie selfde dag die tempel ingegaan het en die tempelhandelaars daar weggejaag het.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Hy het selfs hulle tafels en stoele omgegooi en gese dat die tempel 'n heilige plek is en nie 'n plek om handel te dryf nie. Dit het die Fariseers en Skrifgeleerdes vreeslik kwaad gemaak.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Dinsdag, net na Jesus se aankoms in Jerusalem, het Hy die skynheiligheid van Jerusalem se godsdienstiges kaalvuis ontmasker. Hy het hulle beskuldig dat hulle huigelaars is en hulle uitgewys as mense vir wie daar groot ellende wag as hulle sou aanhou met hulle skynheiligheid. Daarvan het hulle niks gehou nie.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Woensdag, was vir ons hartseer dag, want sonder dat ons dit geweet het, het een van die dissipels, naamlik Judas Iskariot, agteraf met die vyand gaan konkel om Jesus aan hulle uit te lewer en dit vir 'n klomp geld. Hoe kon hy dit doen, want dit was mos verraad! Dit was vir ons baie sleg.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Donderdag was in sekere sin vir ons hoogtepunt, want op hierdie dag kon ons saam met Jesus die Paasmaaltyd eet. Jesus het daardie aand baie dinge met ons gedeel. Hy het ons van die nagmaal geleer en ons gewys dat ons mekaar se voete moet was en mekaar so moet liefhe dat ons bereid moet wees om vir mekaar te sterf.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Ek sal daardie Donderdagaand in die bovertrek nooit vergeet nie. n Rukkie voor sy arrestasie, het Hy saam met ons die jaarlikse Paasmaaltyd ge-eet. Hy het die brood, wat deel van die Paasmaaltyd was, gevat en sy Vader daarvoor bedank. Hy breek toe die brood in kleiner stukke en deel dit aan elk van ons uit. Terwyl Hy dit doen se Hy: Dit is my liggaam wat net so vir julle gebreek word. Julle sal baie daarby baat. Elke keer wat julle dit eet, moet julle di*nk aan wat ek alles vir julle gedoen het.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Toe ons amper klaar ge-eet het, vat Jesus die groot beker waarin die wyn gehou is en se: Die wyn in hierdie beker staan vir die nuwe ooreenkoms wat God met julle gesluit het omdat my bloed vir julle gevloei het. Drink die wyn en elke keer as julle dit drink, onthou dan wat Ek vir julle gedoen het.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Ons het in stilte nagedink oor alles wat Jesus vir ons gese het. Na die nagmaal het Hy vir ons gebid. Dis gebed wat ek en die ander dissipels nooit sal vergeet nie. Maar na hierdie gebed, kon ons sien iets is verkeerd, want Jesus het toe koers gekies na Getsemane waar Hy later daardie aand gearresteer is.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Na die nagmaal in die bovertrek, vertrek Jesus en sy dissipels na die tuin van Getsemane. En dit is hier waar die dissipels kon sien en beleef wat die ware inhoud van die nagmaal sou wees. Dit is hier wat hulle kon sien wat dit van Jesus sou vra dat sy liggaam gebreek moes word en sy bloed moes vloei as volkome versoening vir ons sondes.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
In Getsemane het Jesus se lyding punt van ondraaglikheid begin bereik, want hier het sy nag van angs begin. In die evangelies lees ons dat Jesus so geworstel het oor wat met Hom moes gebeur, dat sy sweet in bloeddruppels verander het.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Ons lees van worsteling met God: My Vader, kan U nie asseblief u planne verander sodat Ek nie meer die pad wat vir My voorle, hoef te loop nie? Is daar nie dalk n ander uitweg nie? Vader, Ek probeer nie nou self allerhande planne maak nie. Maak U die planne! Doen wat U wil en nie wat Ek wil nie!
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Jesus beleef nag van angs, angs wat Hy met niemand kon deel nie. Selfs sy volgelinge kon nie eens saam met Hom waak nie. Toe Hy hulle vra om saam met Hom te bid, toe raak hulle aan die slaap. Hierdie nag van angs moes Hy alleen deurworstel. Sy liggaam is nie net aan die kruis gebreek en deurboor nie, maar hier het Hy al iets van 'n Godverlatenheid begin ervaar.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
Dit is in Getsemane waar Jesus beslissende moment gedurende sy kort verblyf in Jerusalem ervaar het. Daar het Hy vir oulaas voor die keuse gestaan om enduit aan te hou met sy lydingspad. Dit was nou kruis toe, of terug na sy eie veiligheid.
|
||
![]() |
@oubaas | 8 May 10 |
In daardie nag van angs kon Jesus nog van die lewensgevaarlike speelveld af padgee. Die grootste keuse ooit in die heelal moes daardie aand geneem word. Daar tussen die olyfbome en paar slapende dissipels moes Jesus finaal kies. Hoe ontsettend beperk was sy keuses skielik. Hy het slegs een van twee paaie oorgehad om daardie nag te bewandel: gehoorsaamheid of ongehoorsaamheid ........ die dood of die lewe.
|
||