Prodigits |
! You are not logged in to Prodigits. Please register or login.
* HEUNING > Topics

* New Topic
oubaas April 2012
Donkies vir Jesus (1)
Donkies vir Jesus / Donkeys for Jesus: Mobile: We
oubaas April 2012
OP SOEK NA GOD [20]
OP SOEK NA GOD - 24 Februarie 2010 Ons leef in n soekende wereld. Jaar na jaar, eeu na eeu, soek die mens na God. In elke kultuur, elke
oubaas April 2012
GELOOF 2 [28]
GELOOF 2 Ons het by 'n vorige geleentheid gepraat oor antwoorde op 'n paar kwelvrae oor wat ons glo, hoekom ons glo. Is die Bybel waar en is di
oubaas April 2012
VADER SE LIEFDESBRIEF (1)
VADER SE LIEFDESBRIEF Die uitroep van Vader se hart van Genesis tot Openbaring. My Kind... Al ken jy My nie, weet ek alles va
oubaas April 2012
DIE GAWE VAN PROFESIE [30]
DIE GAWE VAN PROFESIE. 1 Korintiers 12 : 4 - 11 Daar is 'n verskeidenheid van genadegawes, maar dit is dieselfde Gees wat dit gee; 5 d
oubaas April 2012
PROFESIE / VALS PROFETE [32]
PROFESIE / VALS PROFETE. Profesie, profete en in besonder vals profete. 'n Moeilike en sensitiewe onderwerp, maar tog nodig om daaroor
oubaas April 2012
GELOOF [43]
Geloof is om te glo in God - vir watse rede ookal. Of vir dinge waaroor ek in die moeilikheid is, of regtig tot redding. Maar dis nie maklik vir almal
oubaas April 2012
WIE STAAN IN JOU SPIEEL? [49]
WIE STAAN IN JOU SPIEEL? - 17 Maart 2010 En daar staan jy, soos elke oggend in jou spieel. Wie kyk vir jou? Hoe lyk daai een vir jou? Sp
oubaas April 2012
EEN SE DOOD - ANDER SE BROOD [30]
EEN SE DOOD IS DIE ANDER SE BROOD - 31 Maart 2010 Een se dood is n ander se brood . . . dis n bekende spreekwoord. Een persoon se swaar
oubaas April 2012
Kletskas [34]
Kom ons groet mekaar en stel onsself voor aan almal asb. as ons hier verbygaan. Ek is Gawie/54/m/Pretoria. [b]****** Kom maak gerus 'n draai by [lin
oubaas April 2012
Lewensuitkyk [29]
Lewensuitkyk 4 November 2009 31 Oktober tot 1 November 2009, een van die mees onbeskryflike naweke ooit! Rippel 90.5 se eerste kamp v
oubaas April 2012
BESIG [25]
BESIG Hoe was jou naweek? Het jy so bietjie gerus? Afgevat? Lang naweek gehou? Werkersdag gevier - in die tuin? Waarmee was jy besig? G
oubaas April 2012
WAAR WOON DIE LIEFDE? [26]
WAAR WOON DIE LIEFDE? 8 Julie 2009 Waar woon die liefde? Wat is liefde? Hoe kan dit beskryf word? Kan jy daaraan raak? Kan jy die lie
oubaas April 2012
SATAN [26]
SATAN 6 Julie 2009 Hoe praat mens oor iets wat die slegste moontlike entiteit op aarde is? Die party wat die meeste vernietiging denk
oubaas April 2012
VOLSTRUIS IN DIE WINDPOMP [21]
VOLSTRUIS IN DIE WINDPOMP 5 Augustus 2009 Wat is die grootste en goorste krisis wat jou al getref het? Waar in jou lewe het die onaan

topics posts
Page#

fav Bookmarks
* HEUNING

Best Android Games

Download PRODIGITS Android APP